keja lebih masa...

Assalammualaikum...hehe

rasa mcm dh lm aku x update n ceta2 kat blog aku ni (dkt2 2 minggu cm tu la kan...)

start 2 minggu lps ja mmg bz memanjang..byk keja yg aku kna bt..biasalakan keja kat hospital ni mmg cm tu...makin hari makin rmi pesakit bkunjung..klu dh rmi yg bkunjung btambah la ujian2 makmal yg kna kami jlnkan..kputusan ujian mkmal yg kmi jlnkan sgtla pnting mmbantu para doktor dlm pndiagnosan penyakit..(huhui bhasa perubatan wooo)

wlupn keja cm aku ni hnya d sebalik tabir ja(yala,keja dlm makmal kan,mn la org bole nampak) tp aku bbangga sb dpt bkhidmat utk org rmi...(HIDUP JURUTEKNOLOGI MAKMAL PERUBATAN!!!)hehe

utk pngetahuan smua..skg ni aku tgh bkerja la ni..hehe..ala keja lebih masa atau lbh mesra sbg OVERTIME...aku start keja jam 11mlm td smp la sok pg jam 8pg..huhu..dlm erti kata lain aku bermalam kat makmal smbil  tggu test yg doktor request nak bt..kiranya mau cr income lbh ckit la kan..biasa la tiap hujung minggu kan mau blik labuan jmp sara.jd mstla mau xtra duit.smntra x bz ni tringat pula mau bka blog..trasa rndu pla mau mnulis...(tp sebelum mmulakan tugas kita gambar dlu..hehe..muka ngantuk cm kucing siam..)

aku OT bahagian hematologi(maksudnya kajian darah)..ala cek2 hemoglobin,sel2 darah...keja aku la tu..hehe..wlupn mengantuk,tp aku ttp enjoy..ni kan kerjaya yg aku dh pilih.jd pa pn mst buat besungguh2, btl tak..hehe..ok la..aku stop la dlu..ada keja dh yg aku perlu buat..nt kta smbung lg k..gudnte...

7 comments:

  1. dan dan akak update blog yer...=D

    ReplyDelete
  2. udaa~! nanti sudah banyak $$$$ jangan lupa sepupu kesayangan Sara nii aaa., hahahaha xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak dr mn la yg sllu mnta blnja ni??...lm dah uda dan sara tggu kna blnja ni...bila la tu a??

      Delete
    2. cam muke letih nak disorong bantal pon hade!!hik...hik...hik...kerja-kerja gak...kesehatan tuh penting gak...huhuhuhh!!!!

      Delete
  3. cam muke letih nak disorong bantal pon hade!!hik...hik...hik...kerja-kerja gak...kesehatan tuh penting gak...huhuhuhh!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu dh kna sorong bntal akibatnya tido la smp pg.hehe..ya,kshatan tu pntg..tq..

      Delete